Kızlar 1-2 sene önce kanal tedavisi yaptırdım üst en arka dişim bir kaç ay sonra dolgusunun az bir kısmı düştü ama gitmedim doktora 2-3 günden beri sanki dişim sallanıyor dilim gidince bişey yerken ağrıyor arkasında 20lik dişimde çıktı ama çok korkuyorum tekrar gitmeye çünkü kanal tedavimde çok acı çekmiştim gerçekten kanal tedavisinden sonra başka doktora gittiğimde röntgen çekmişti ve kanal tedavili dişimi sormuştum çok acı hissetmiştim olmuşmu gibisinden doktorda kanal tedavisi gayet başarılı bir sorun yok demişti bu kanal tedavisi yapılan diş tekrar çürürmü neden böyle olur ?