Anneler merhaba. 22 günlük bebeğim var ve ilk bebeğim. Kakasını yaparken çok zorlanıyordu kabızlık yoktu günde 3-4 kez kaka yapıyordu ama yapana kadar ağlıyor ıkınıyor kıp kırmızı oluyordu. Sağlık ocağındaki doktor metsil gaz damlası verdi dün ve bugün kullandık fakat şimdi de kakasını yapmıyor. Dün akşam üstü yapmıştı en son. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Metsil damlanın kabızlık yaptığı söyleniyor doğru mu ?