duygupera İyi akşamlar hanımlar . 1 aylık bebeğim var . Dişin apse yaptığı için amoklavin antibiyotik kullanıyorum. Hem anne sütü hemde mama veriyorum. 2 gündür çok huysuz antibiyotikten dolayı olabilir mi fazla gaz birikiyor kakası ishal oldu
karaniremm duygupera antibiyotikle ilgisi yok ama her beslemeden sonra gazı cıkarana kadar uğraşmalısın pat pat pat sırtına 😀 bacakları karna kadar cek bırak daha sonra kundakla mışıl mışıl ☺️ gözetim altında ben bu arada asla gece değil uyursun falan dikkatli ol yüz üstü yatırıyordum
karaniremm duygupera şimdi aklıma geldi mama markasını değiştir mamadan gazlanıyo olabilir ne kullanıyorsun ve biberon olarak ne kullanıyorsun