nazumtefe Oğlum 7 aylık. Burnuna serum suyu sıkıp aparat ile çekiyoruz. Ama hırıltısı hep var. Özellikle gece uyurken hava nemlendiricisi çalışmasına rağmen tıkanıklığı çoğalıyor. Nefes alamadığı için uyanıyor. Bu durumu yaşayıp çözüme kavuşturan var mı?
amansallagitsin nazumtefe serum suyu pek is gormedi bizde birde deniz suyu spreyi var bebekler icin olanindan onu deneyin.
byzyldz nazumtefe böyle 10 hatta 20 ccyle foşur foşur yıkamalısınız ondan sonra babyvacla çektiniz mi tamamdır hırıltı sürekli oluyorsa günde üç kere buhar verip sırtına patpat yapabilirsiniz
kahvekolik_ Yattigi yeri hafif kaldirin tam duz yatmassin. Gecen kizimda (8 ay) grip olmustu hafif yumusak yastigim vardi onunla yatirmistim geceleri rahat uyuyordu.