Alyakuss_ Kızım bir haftadır geceleri uyanıyor sürekli sallayıp beşiğine yatırmama rağmen yine uyanıyor bi kaç gecedir de yanıma alıp öyle uyuyoruz ve çok alıştı. Şimdi her gece uyanıp yanımıza gelmek istiyor nasıl bırakacak bunu 🤦🏻♀️
askbebegimmbenim Alyakuss_ bizimki de öyle dogudgundan beri hep kendi beşiğinde ayrı yatiyodu. Şu 3 haftadır okadar ağladı ki yatiriyordum istemiyordu. Yanımıza alıştı şimdi. 🫣yine besigine koyuyorum gece kalktığında emzirip tekrar besigine alıyorum bidaha uyandığında uyumuyor yanıma alıyorum