smyyedmrrr Merhaba kızlar 27 günlük bebeğim geceleri hiç uyumuyor gazını kolay çıkarıyor. Bi sıkıntısı yok ama göğüsleri şişiyor onlar ağrı yapar mı o yüzden uyumayabilir mi geçmesi için ne yapmam lazım ovalasam daha çok acır mı
amansallagitsin smyyedmrrr hic birsey yapmayin kendiliginden geciyor bizdede olmustu kendiliginden gecti ovalama yok dokunmq yok sikma yok asla. Yoksa ilac kullanir hic elemeyin kendiliginden gecicek. Gogusu acimiyordur.
elifalina Göğüslerine süt birikiyor doktorum hiç dokunma sakın sıkmayın demişti sıkıldığında iltihaplanma olabiliyormuş