Merhaba hanımlar kızım saçlarını hiç kestirmedim şu an 1,5 yaşında saçları gür ve kıvırcıkı çoğalıyor ama sanki uzamiyor uzasa bile kıvırcık olduğu için kendi içinde kivirciklasiyor. O yaşta bu çocuğun saçına bir şey kullanılır mı ki uzasın diye evetse ne kullana bilirim yada sizin kullandığınız bir şey var mı