serifedonmez Kızlar 4-5 gündür kaka yapmadı bebeğim 4 ay 10 günlük sadece emiyor gazlı bir bebek zeytinyağı veriyorum uykuya çok direniyor uyku vakti gelince ağlıyor sürekli 10 güne kadar kaka yapmaması normal diyolar bu durumu yaşayan var mı
ahmethamza serifedonmez karnını sıkınca tepki veriyorsa sorun vardır yok yumuşak normalde sorun yoktur. Bebek tepkisiyle belli eder cisli bez sayınız normalsede bi sorun yoktur. Ama gazlı bebeklerde genelde zor kaka dedikleri bisi var. Ben sürekli mesajla kaka yaptırdım bu dönem ikinmaktan morardı sonra kendi öğrendi geçti
dilos6 serifedonmez normal, zeytinyağı vermeyin sadece anne sütü emen bebeğe asla gerek yok, bağırsaklar tembelleşir böyle uygulamalarda, makatı sakın uyarma, 10 güne kadar bekle sınır 10 gün hala yapmaz ise hastaneye götürebilirsin fitil verirler
linamom3 serifedonmez 4 aylıkken benim bebeğimde yapamıyordu 10 günü buluyordu popoda çatlak varmış sadece fitille bazen fitille bile yapmıyordu bir sürü doktora gittik bir sürü şey denedim ama fayda etmedi eğer karnı şiş ise sıcak suya oturtun ve fitille bağırsakları boşaltın yoksa çok sancılı oluyor süreç biz çok çektik ama ek gıdaya başlayınca düzeldi şimdi 14 aylık tekrar aynı problemi yaşıyoruz çok zor gerçekten
simgegdz serifedonmez canım benim bebeğimde 2-3 gün hiç yapmamıştı doktorumuz ya anne sütü yada mamanın içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koy dedi öyle yapınca yaptı akşama
serifedonmez ahmethamza karnı kustuğu zaman yumuşuyor biraz çok fazla sertik olmuyor zar zor bi iki defa da osurtuyorum ama kaka yapmaması onu rahatsız eder mi onu merak ettim
serifedonmez dilos6 zeytinyağı vermeyince gazinı hiç çıkaramıyor gibi geliyor gaz bağırsaklarında birikiyor ıkınsa da çıkaramıyor bisiklet bindirme hareketi yapınca az da olsa çıkarıyor
dilos6 serifedonmez yanlış yapıyorsunuz vermeyin, ileride çok başınız ağrır, bağırsaklar tembelleşir dediğim gibi kendisi öğrenecektir bebeğe fırsat verin
ahmethamza serifedonmez anne sütü sindirilebilir durumda içinde atık yoksa kaka da yok. Mama almış olsa durmadan kaka yapar bu yüzden 10 güne kadar normal. Bebekler kaka yapmayı sonradan öğreniyor ikinirken aynı anda makat sıkıyor o yüzden kaka yapmıyor. Ikinmasi var mı
serifedonmez linamom3 yok canım karnı şiş değil emdikten sonra şiş oluyor ama egzersiz pat pat larla geğirerek indirmeye çalışıyorum
serifedonmez ahmethamza yok canım çok yok en azından ıkınırken pırt pırt yapıyor ara sıra o yapamazsa masajlarla bisiklet hareketiyle yardım etmeye çalışıyorum
ahmethamza serifedonmez bende çok verdim zeytinyağı ama bi fayda olmadı doktor da boşuna veriyorsun dedi. Onu sindirmeye de böbrekler yorulur dedi.
simgegdz serifedonmez evet canım sağım yapıp içine koyuyorum gayet de iyi sindirim yapıyor dene derim
Ozlemyy serifedonmez bizimde oldu bu 4 . Aylarda 6 gün yapmadı sonra yaptı duş aldırdım karnına masaj yaptım 10 gün normal ama yinede insan tedirgin oluyor şimdi 5 ay 16 gün 2 günde bir yapıyor masaj yapın gün içinde gazını benim kızım rahat cıkartıyordu huzursuzluk görmedim cok şükür siz gün içinde mutlaka masaj yapın saat yönüne doğru bisiklet sürer gibi yapın inş yapar
serifedonmez Ozlemyy geçenlerde 3 gün yapmadı 4. Gün 4 defa kaka yaptı tutup tutup patlama yapıcak galiba yine 😅
kuzeyselin 4 aylıkken oğlumda 6 gün yapmadığı olmuştu olabilir arada 10 güne kadar normalmiş canım evet
deryasuer 3 aylık bebeğim 8 gündür kaka yapamıyor gazında bir problem yok çıkarıyor ve çok kötü korkuyor doktor 10 güne kadar normal dedi bebeğimde huysuz değil ama aklıma takılıyor