Ben motis kullanıyorum 3 haftadır. Günde 3 kere 2adet yemekten 15 20 dk önce dedi doktorum. Ben faydasını gördüm sütümü 2katına çıkardı şuana kadar. Sağdığımda görüyorum farkı. Bir de günde 7 öğün mamadan 3 öğün mamaya düştük emziriyorum diğer öğünlerde. İnşallah sizde de faydası olur, bol bol sütünüz olsun 🤗