Arkadaşlar oğlum aralık 5 te 2 yaşını dolduracak. Emzirmeyi sonlandırma yoluna girdik şuan 6.gündeyiz gündüz meme isteklerini hallettik yani gündüz artık istemiyor ama gece her uyanışta emmeden uykuya dalmıyor ve meme vermediğim zaman aglayıp bagiriyor gecenin bir yarısı. Ne yapacagim nasil ağlatmadan uykuya geçirecegim bilmiyorum tecrubeli anneler varsa yardim eder misiniz lütfen