arpagerarslan Daha öncede yazdım hanımlar ama çok kafama takıyorum fikirlerinizi duymak istiyorum. 4 yaş 3 aylık kızım 99 cm ve 7 aylıktan beri her gittiğim doktor hemşire farklı hastaneler farklı doktorlar hepsi aynı şeyi söylüyor boyu bir tık kısa diye dönüş alıyorum sürekli. Ve kimse ne yapmam gerektiğini söylemiyor sadece boyu kısa diyorlar kısa kalmasından uzamamasından korkuyorum ne yapabilirim. Bildiğiniz doktor hastane ne varsa önerebilir misiniz
asyanm arpagerarslan çok kısa değil akranlarini yakalayabilir ayrıca anne baba boyu nasıl ona göre tahmin edilebilir. Hormonlara baktiniz mi endokrine goturebilirsiniz
bebeklerrr Aslanpars boy uzatıyor biz faydasını gördük deneyebilirsiniz, yüzme , basket ,bisiklet sürmeye teşvik edilebilir, boy uzamaya faydası olan şeyler denenebilir.
Sedaalya arpagerarslan endeokrine gidip kemik ölçümü yaptırabilirsiniz başka birşeye gerek yok. Ordan çıkan sonuca göre sizi yönlendirirler 🙏
arpagerarslan Sedaalya geçen yıl yaptırmıştım normal çıkmıştı herşey 6 ay endokrin takipli hastaydık 6 ay takipnedişdi çizelgede normal çıkınca bırakılmıştı takip. Bir yol geçtikten sonra yine aynı şeyi yaşamaya başladım
Aslanpars bebeklerrr sabah mı akşam mı verdiniz acaba argivit i birde verdiğiniz yaş ve ölçek neydi 12 kg su an benimki de
Kuzularinanasi arpagerarslan 4 yas 99 cm aslinda baktiginizda persentil.tablosuna gore yuzde 25lik dilimde.dogumundan beri hep ayni yuzdelikte boyu uzamissa sknti yok bnce.ama daha onceki aylarda yuzde 50 75dilimde olup birden persentili dusmusse sknti olabilir…dedigim gibi persentil tablosuna gore yorum yapilmali.
bebeklerrr Aslanpars ben sabah veriyorum 2 yaşdan bu yana kullanıyorum uzun süre tatlı kaşığı verdim ama siz yine alırken eczacınıza sorun ölçüsünü yanlış yönlendirmek istemem. Kızım bir ara baya boy attı ben boy için değil dengesiz beslendiği için beslenmesini desteklemek amaçlı kullanıyorum.
Sedaalya arpagerarslan Normal çıktısı ise sorun etmeyin o zaman. Argivit var boy uzattığı söyleniyor. Birde @hastalanmayancocuk sayfasında Atım tarifi var oda boy uzatıyormuş bir bakın isterseniz.
bebeklerrr arpagerarslan en iyisi gold olan ama ben hep gümüş olanı verdim . Size kalmış maddi imkanınızın el verdiğini tercih edebilirsiniz.
iki_prensesannesi arpagerarslan endokrinoloji bölümüne gitmeniz gerekiyor benim kızımda 3.5 yaşında 96 cm bizide o bölüme yönlendirdiler ama bizim bagirsaklardan dolayı boyu uzamiyor ameliyat oldukdan sonra tekrar değerlendirilecek