Biz ilk başta sma kullandık çokta memnundum 1 aylık yurt dışına çıktık orda aptamile geçmek zorunda kaldık iyiden burdada aptamile devam ettik ama ikisindede bu sıkıntı yaşamadık bu fark görmedim. Sadece hippi çok severek içmiyordu kızım bide pahalı geldi açıkçası çünkü sadece mama içiyordu