aysnrsvl Kızlar çok tecrübeli diş hekimi asistanıyim aslında fakat terzi kendi söküğünu dikemezmiş bebeğim 3 ay 10 günlük iki gündür salya aktığını fark ettim diş çıkarma sürecine mi girdik acaba
Aysunnkaya aysnrsvl galiba o sürece girdiniz 🥹 benim oğlum da 3. Ayından sonra salya akıtmaya başlamıştı 8.5 aylık oldu hala bekliyoruz çıkmasını🥹
Aysunnkaya Tetagil kullanıyorum Dr onu verdi o iyi geldi ağrısın alıyo birde huzursuz ateşi olunca calpol veya parol veriyorum . Onun dışında pırasa veriyorum o benim kurtarıcım resmen 😁
aysnrsvl merveems normalde yetişkin ve bebeklerde diş numaraları farklıdır ve bebeklerde ilk önce alt çene de ilk iki sıra çıkar buda 3 ve 4 ayda başlıyor belirtileri galiba sizde girdiniz bebisten bebise fark ediyor
aysnrsvl merveems salyada artış olduğunu fark ederseniz muhtemelen diş çıkartma dönemidir erken değil aslında 15 20 gün çok bir fark yok