Merhaba anneler oğlum 1 yaşında 10 aylıkken yürümeye başladı son 1 haftadır hızlı yürümeye çalışırken parmak uçlarına basıyor sürekli yapmıyor bunu arada yaptığını fark ettim hiç yurutec yürüme arkadaşı vs kullanmadik bu durum başına gelen varmi alışkanlık haline getirip sürekli yapmasından korkuyorum bir sürü şey yazıyor internette eğer devam ederse doktora danışacağım tabi ki 🙂