daisy_01 Kızlar beyaz çamaşırlar için boykot ürünü olmayan deterjan arıyorum .Memnun kaldıklarını yazın bi.Beyazlarım artık gözüme tam beyaz gibi gelmiyor
daisy_01 tazemom1 Önceden beyazlarda hep omo kullanıyordum ama şimdi olabildiğince boykot almamaya çalışıyorum .Omodan sonra beyazlarımın beyazlığı gitti
tazemom1 daisy_01 ben de büyük boy omo alıyordum ne leke çıkarıcı ne çamaşır suyu kullanmıyordum boykot olmayan ne aldıysam olmadı çamaşır suyunu hayatıma sokmak zorunda kaldım
tazemom1 daisy_01 bulaşık tabletinde de beğenmiyorum bardaklarım çizildi fairy hem güzel yıkıyordu hem de çizmiyordu
cokbilmismom tazemom1 omodan başkası yalan beyaz çamaşırlarda. Boykot diyede detarjandan vazgeçip son derece sağlıksız olan çamaşır suyunu hayatima sokmam.