Elif3888 merhaba canım hayırlı olsun bebegın Allah analı babalı büyütsün.
Sağlık ocagında bır hafta içerisinde kan alıyor lar hastane kendı alıyor ayrıca saglık ocagı ayrı alıyor yanı kızımın kıni oyle aldılar topuk kanını iki defa eğer birşey olursa biz ararız aramazsak gelmeye gerek yok dedi hemşire sonra 1 aylık olunca gel dedı ve aşı yaptı aşıları başladı aşı kartı veriliyor ondan takip ediyorsunuz. Sağlık ocagındakı aşılar devletin ödedi aşılar aşı kartında hepsi yasıyor bıde ödenmeyen var onları dr unuz söylüyor bu ayda bu aşı var dıye özel aşılar var ödenmeyen devlet tarafından.