Erken geç dogma ile alakasinoldugunu düşünmüyorum benim.kizim 40. Haftasinda dogdu ama zayif dogdu 2900 dogdu 2600e geriledi ve 25 gun boyunca uyaanik gunluk en fazla yarimm saat gorduk yani ama sık sık emzirdim saat basi emzirdim.ben sarilk vs. Olmadi korkmayin emzirmeyi aksatmayin yeterli olacaktır
Hafta ile alakali olmasada kilo.ile alakali olabilir diye düşünüyorum bende. Çünkü zayif dogdugu icin güçsüz diye düşündüm kendi bebegimi