teachermom5 1.ayımız doldu bugün molfix 1 numaradan 2 numaraya geçtik ıslaklık göstergesi var 1 numarada normal paket kullanmıştık 2 numaraları molfix premium aldık pek bir farkı yok sanki normal paketle, ayrıca çok az bir boyut farkı var sadece daha geniş 2 no