buraya bu konu hakkında kaçıncı yazışım bilmiyorum hanımlar. kızım 9 aylık kilo 7.200.
doğum kilosu 2,750. doktor sağlık olarak bi sıkıntı olmadığını söylüyor çok şükür ama artık psikolojim inanılamz bozuluyor tahmin edersiniz. 9 aydır herkesin ay be kadar küçğk bu lafına maruz kalıyorum. tabiki onların ne dediği önemli değil kızımın sağlığı önemli ama onda da hep sınırdan döndük. doktor en son siptaktin önerdi onu da tabiki vermedim. ilacın yan etkisiyle kilo alsın istemem kızım. ne yapayım önerisi olan var mı