Cansuaysima Arkadaşlar bebeğim mama ile besleniyor 2 aylık bazen geceleri beslendikten sonra uyuyorsa gazını almıyorum ama gün içinde hep alıyorum siz her seferinde beslenmeden sonra gaz alıyor musunuz merak ettim?
agustosbocegimm1608 Cansuaysima bir bucuk aylık flandı geceleri almayı bıraktım gündüzleride Allaha sükür emdikten sonra kaldırıp omzuma yaslayınca kendiliğinden cıkarıyodu emerken uyuyakalırsa ellemiyodum
crybaby Cansuaysima nerdeyse 6 aylık olacak hala alıyorum çok çekiyorlar gazdan gece olmasa bile gündüz mutlaka alın
ikiprensesbebiss Cansuaysima o dönemler almaya çalışıyordum ama alamıyordum geceleri , gündüzleri alırdım ağızdan çıkartmaya çalışıyordum
Cansuaysima agustosbocegimm1608 benim kuzum biraz zor çıkarıyor ağızdan hatta bazen uğraşıyorum çıkarmıyor
atarepla 3 aylık her seferinde alıyorum yoksa kusuyor veya gaz sancısı çekiyor Gerçi şu sıralar kendi de çıkarmaya başladı
Cansuaysima atarepla ağızdan uğraşsam da bazen çıkarmıyor genelde zor gaz çıkarıyor gecede çıkarmak çalışınca uyanıyor uykusu bölünüyor uyurken en azından bırakıyorum
Cansuaysima bisenakillisinzaten evet aslında gece derin uyuyorsa bende uyandırıyorum rahatsız olsa zaten ağlar diye düşünüyorum
Cansuaysima crybaby alıyorum gündüz ama gece derin uykuda ise almıyorum çünkü uyanıyor zaten gündüzleri zor ve az çok az kısa uyuyor o yüzden birde zor gaz çıkarıyor ağızdan uğraşıyorum ama bazen çıkarmıyor bile
Cansuaysima ikiprensesbebiss evet derin uykudayken bende alamıyorum o yüzden bıraktım bide gündüz çok kısa uyuyor hatta uyumuyor desem yeridir gece bölmek istemiyorum o yüzden rahatsız olsa kendi ağlar diye düşünüyorum
milletsanakanalizemiolacak Cansuaysima 4 aylık olana kadar gece gündüz gazını çıkarttım kolik bir bebekti zaten
Cansuaysima milletsanakanalizemiolacak benim kızım kolik değil sanırım ama gazlı bir bebek hergün akşam üzeri muhakkak gaz için ağlıyor acı ile gün içinde muhakkak çıkarıyorum ama gece çok zor çıkarıyor hatta çıkarmıyor gündüz doğdru düzgün uyumadığı için gece bölmek istemiyorum rahatsız olsa ağlar diye düşünüyorum
agustosbocegimm1608 Cansuaysima valla ben ilk dogdugunda sürekli cıkarmaya calışıyodum bu sefer cocuk uyuyosa uyanıyo cünkü on dk ugrastıgımı bilirim ama sonralarda sükür pek gaz sorunumuz olmadı
crybaby Cansuaysima sakinse rahatsız olmuyırdur ben çok çektim gazdan resmen hayatımız karardı kolikti
milletsanakanalizemiolacak Cansuaysima her akşam üzeri aynı saatte uzun süre ağlıyorsa kolik olma olasılığı yüksek
peramomms Cansuaysima 15 20 gün aldım bie gün uğraştım uğraştım çıkaramadım öylece uyuttum baktım bir problem yaşamadım dahada çıkarmadım
bsygt Cansuaysima Canım o gece de olsa çıkarmadığın gaz yüzünden rahatsız olup sancı çekiyor mutlaka çıkarman lazım.
Cansuaysima crybaby kolik nasıl oluyor acaba bebeğim gazlı ona eminim ama kolik denecek kadar ilerimi bilemiyorum mesela hergün her an ağlamıyordur sanırım gazdan yada gece gündüz falan tam bilemiyorum
Cansuaysima bsygt gece çıkartamıyor ama nedense uğraşıyorum çıkmıyor ve uyanıyor zaten gündüz hiç uyumuyor desem yeridir akşama kadar o yüzden uykusunu bozmak istemiyorum pek ama ondan da olabilir sanırım