Kızlar ,bebeğim 3 ay 20 günlük.iki haftadır Geceleri sadece kucağımda uyuyor.Yatağa koyunca kıyamet koparıyor ağlıyor uyanıyor.Kucağımdayken kesintisiz 4-5 saat uyuyor.Doğduğudan beri emzik de almıyor.Ne önerirsiniz ?Tuvalete bile gidemiyorum geceleri😞