fedeye Oğlum 37 günlük oldu ne zaman sünnet olmalı, ben hemen düşünüyorum ama çok küçükken olursa tekrar müdahale gerekebiliyo dedi doktor
asennaa fedeye ilk 3 ayda yapışıklık olma ihtimaline karşı önermeyebiliyor bazı doktorlar. Ben de 4 aylıkken yaptırmıştım
Tambirmom fedeye ben 8 aylıkken yaptırdım biraz daha erken olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum beklediğimden kolay geçti ilk çişini yaparken ağladı sonra hiç ağlamadı bile 3 günde iyileşti
meleksalpci fedeye 1 aylıkken de yaptırabilirsin şimdide biz daha dün olduk 6 aylık oğlum daha erken yaptırsam daha güzel olurdu şükür şimdide iyiyiz kolay geçti 😌
Birdunyabircennetannesi fedeye Büyüdükçe zorlaşıyor kesinlikle Hareketlenmeden yaptırın Normalde doktorlar erken yaptırın diyor ilk defa bunu diyen doktor gördüm şuan
metehansmomm fedeye ilk aylarda pipi çok küçük olduğu için şekil vermede ve sünnette hata yapılma payı yüksek oluyormuş bize öyle söylemişti doktorumuz. 8. Ayda yaptırdık 3 günde iyileşti hiçte sıkıntı yaşamadık ağrı sancıda olmadı uykusunda yapıldı