GamzeKoca Kızlar şu ahşap aktivite masalarından almayı düşünüyorum oğlum 2 yaşında.Ama bu üstten kapaklı olanları filan var kullanışlı mı acaba kullananlar memnun mu
Omeraslan GamzeKoca Bunun aynısından yaptırdım. Biz severek kullanıyoruz. Aşırı sağlam oldu. Üzerine filan çıkınca sorun olmuyor.
GamzeKoca Omeraslan Evet çok güzelmiş.Ama bana iki sandalyeli lazım küçük oğlumda var biraz büyüyünce ikisi kullanırlar