Kubranurbaysal1 Benim oğlum da 3 yaş 4 aylık , 2 aydır bizde de bu sorun var. Tutuyor kabız oluyor acıyacak diye korkusundan yapmıyor, çocuk kaka yaparım korkusuna çişe bile gitmemeye başladı berbat bir kısır döngüdeyiz. Bir hafta yapmadığı için hastaneye götürdük lavman yapıldı, çocuk psikoloğuyla görüştüm, kaka çizelgesi oluşturduk her kakadan sonra yıldız yapıştırdık çizelgeye, bir hafta tamamlanınca ödül olarak anne oğul günü yapın dedi. Ama bu süreçte yine 4 gün yapmazsa o zaman artık oyun terapisi dedi. Çizelgeye başladık 3 gün yıldızları yapıştırdık ama sonra yine başa döndük ve ben artık terapistten randevu aldım çünkü tükendim bu konuda. Çişini de altına yapıyor çocuk.