Ay başlık saçma mı oldu bilmiyorum ama oğlum yine kabız 11 aylık 1 hafta düzeliyorsa sonra yine kabız oluyor şuan keçi pisliği gibi az az yapıyor tam anlamıyla çıkaramadı ve çok zorlanıyor ne yapabilirim dün doktora gittik ilaç vermedi daha küçük veremem dedi sürekli zeytinyağı hindistan cevizi yağı içiriyorum kendim de içiyorum sütten geçsin diye kuru kayısı veriyorum zaten hep sebze ağırlıklı besliyorum hatta hep sebze yani