ikibebedublekahve uykusuzluklarinanasi ya benim bi tane var evde onu harcamamak için yapmıyorum içim içimi kemire kemire oturyyorum hfjdjdj
atlaskoo ikibebedublekahve Hayırlı olsun sıkmayın canınızı sizin çocuğunuz hiç değilse 3 yaşına girmek üzere benim gibi çocuğu küçük olanlar napsın
ikibebedublekahve atlaskoo Evet onu da düşünüyorum o yönden iyi olacak benim için ama bilmiyorum şuan çok karmaşığım yarın tekrar test alıp yapıcam 🥹🥹🥲
sema32482_ Merhaba lar bir arkadaşım ilişkiye girince çok az birsey içine kaçmış hamile kalma ihtimali var mı acaba
atlaskoo ikibebedublekahve Ay benim yerimde olmak iatemezdiniz sancım hiçbir şeyim yok Oğluma bakınca kendimi çok kötü hissediyorum Sizin de geri çekilmeyle mi oldu
goktug1360 ikibebedublekahve 14 gün gecikti bacım gelen giden yok test yaptım 11.gun negatif ondan öncede 2 test yapmıştım