Minikece2020 Iyi aksamlar hanımlar. Bir yakınımin vücudu fazla kan uretiyormus.etrafinda bu hastalığı olan biri var mı kötü bir hastalık mı acaba
EypMom Minikece2020 erkek kardeşim bayılmıştı 1 2 kez ve çok başı dönüypdu tahlillerde kan fazlalığo çıkmıştı düzenli olarak 2 ayda bir kan verirdi kızılaya ondan sonra şikayet etmedi sonra bıraktı kan vermeyi arada veriyo