Kızlar bebegım 25 günlük meme reddı vardı suan oncesınde bır olcek mama ıcıp sakınlesıyor o sekılde tutuyor memeyı yoksa tutmuyor bes en fazla on dakıka tek memeyı emıyor doyuyor mu emın degılım bes on dakıka emmekle doyar mı doktorlar bes dakıka emınce yuzde 80ı bosalır dıyolar ama bılemedım