Bana 3 kere epidural denediler tutmadı sonra genel uyusturdular organlarım hep birbirine yapışmış 2. Sezeryan olduğu için , kanamam olmuş çok vs sorum şu ki. Hala kendime gelemedim . Belim cooooooooooooooook ağrıyor çok . Her su ya da yemek yediğim de sancım oluyor midem de sağ tarafım dikişim sürekli sızlıyor normal mi ? Alttan ne gaz ne de büyük abdestimi yapamadım. Yani 2. Gün yaptım sonrası yok . Ben mi bozuldum. Niye kendime gelemiyorum ya