Tercihler nezaman yapılır acaba . Çocuk gelişimi öğretmenligine tecih yapilabiliyormu
happy662_ puanınız kaç çocuk gelişimi yüksek kapatıyor
happy662_ Buna lisans mezunları girebiliyor mu biliyor musunuz
YYenianneeee 65 puan aldım calisamadim
happy662_ atanmanz neredeyse ımkans
happy662_ üzgünüm ama bu puan bi işe yaramaz