oğlum su an 5 aylık birkez corapsız yatırmadım şimdi yazılanları okuyunca cok pişman oldum herkesin akıllısı ben miyim dedim. ama hep bu anneler yüzünden. iki tane don giydir kızım iki tane diyolar oo bide aferin alıyosun giydirince 😀 oo iki tane zıbın giydirmişsin aferin diye diye rahatsız rahatsız yatırmışım evladımı demek ki