Iyi akşamlar biz pazar ev tuttuk kira kontratı falan imzalandı. Kontrat 25 inde başlayacak daha henüz taşınmadık da abonelikleri de açtırmadık. Söyle bi sorum olacak anasinifa giden çocuğum var ve evi tuttuğumuz yere servis yokmuş. Çocuğu okuldan da almak istemiyorum acaba emlakçıya anlatsak durumu bu şekilde verdiğimiz paraları geri alabilir miyiz 51 bin lira vermemiz lazımdı 40 bin verdik 11 bine ise senet imzalatmıslardı