Ecenur0 Kızlar merhaba oğlum 2 yaşında çok nadir yanlız oynuyor sürekli benimle oynamak istiyor bu geçici bir süreç mi ?
Birbebetoannesi Ecenur0 gayet normal , genel de 2,5 yaş sonrası oynama başlıyor ama 3 yaş kendi 20-30 dk oynayabilir. Siz oyun kurun 5-10 dk eşlik edin sonra yanına çekilin kendi devam etsin oyuna bir nevi teşvik amaçlı