hilalkrr Kızım 8 aylık sabah kalktığında gözünün biri çapaklanmış neyse temizledim. akşama kadar sürekli sarımsı bi sıvı aktı. Şuan gözü şiş ve kızarık randevu bulamadım sütünden damlat dediler daha önce yaşayan var mı geçer mi
Araldoram hilalkrr sarı su akıntısı yoktu ama şiş ve kızarma vardı 1 yaşındayken olmuştu . Dr gittiğimizde enfeksiyon demişti damla ila 3 / 4 günde toparlanmıştı