Kızlar lütfen yardımcı olun kafayı yiyecegim. Oglum prematüre olarak dogdu, 3 ay sonra 4 yaşına girecek ama resmen kafayı yemiş gibi davranıyor haraketleri öyle zorluyorki beni :( aşırı takıntılı. Mesela bir hareketi hoşuna gitsin aynı haraketi 100 kere yapıyor. Aynı soruları defalarca ama defalarca soruyor. Telefonda aynı videoyu bile kaç defa izliyor. Sürekli kendisini tekrarlıyor, sizin çocuklarınızda varmı yoksa anormal bir davranışmı bu