bsk9 ben de bugün doktora gittim 2 yaşından beri hep 1000nin üzerinde her sene kan veriyorum şimdi kızım 4 yaşında ama hiçbir doktor sorun etmiyor korkmayın dediler ülkemizde b12 referans değeri düşük bir aralıkta ama Amerika’da ya da başka ülkelerde b12 referans değeri hep yüksek değerde ülkemiz de genel olarak b12 düşüklüğü olduğu için referans değerin son aralığı 700 küsür dedi bir de iyi besleniyor hayvansal gıdalar yiyorsa yüksek çıkar kızım et tavuk yoğurt muz çok sever bunlarda yükseltiyormuş pazartesi sonucu tekrar göstermek için gideceğim