sult_n208 Kızlar 2 gündür ne versem cevırıyo ıshalıde vardı o gectı gıbı ama kusması neden durmuyor doktorda ilaç verıp yolluyo
Snp57asel sult_n208 benimki de bugün 3 sefer kustu bi seferde ishal olarak yaptı dışkısıni salgın varmış heralde yine benimki hastaneyi görür görmez ağlamaya başladı şu kış ayıni bu yüzden sevmiyorum cocuklarimiz hep hasta oluyor mevsim geçişlerinden dolayı
[silindi] sult_n208 Kan vermediniz mi? Bu kadar sıvı kaybına serum takılmalı. Ağladığı zaman gözünden yaş geliyor mu? Bezinde çiş var mı?