barbarosunannesi Kızlar beşinci ayımız bitti .emziriyorum .kendime bi baksam diyorum .sizce sakınca var mı bebek açısından ?🤣
MESoydan barbarosunannesi 8 aya kadar boyatma olmuyor diye biliyorum bu uygulamada da geçmişti geçen günlik bildirimlerde bitkisel veya organik boya olur diyorlar ama onlarda nerede satılıyor acaba bilmiyorum bende boyamak istiyorum oğlum 9 aylık şuan
asaf-ask barbarosunannesi ben 3 aylıkken boyattım hem de sarıya boyatmıştım açma işlemi yapıldı yani bi sorun olmadı
Sevimlianne barbarosunannesi ben boyatin cnm doktoruma sordum olmaz dedi 40 çıktıktan sonra boyata bilirsiniz dedi sadece bebek kokusuna gelmiyecek dedi
neseli-anne Bende yeni boyatcaktım ama postu görünce şaşırdım hamilelikte yasaktıda emzirme döneminde neden yasakki süte karışcak bişey değilki boya
neseli-anne Bu hafta dr umuza sordum diplere kadar açıcı vurmadıgınız sürece sıkıntı değil dedi bende boyadım burdan bilgilendireyim dedim sizleri