zeros24 Bugün 46 günlük olduk. En son ki derin uykusunu sabah 5 de yapmıştı. Şuan saat akşam 10 olmak üzere ve hala uyumadı. Normal mi ? Emiyor bez sayısı yeterli kolik de değil. Atak haftası mı ne. Ne yapacağım çok yoruldum çok üzülüyorum