Serra hanımın konuşmasını lütfen herkes bulsun izlesin. Şu kadının fikrinde 20 tane adam olsaydı şu an bunları konuşmuyor olacaktık. O bebek çetesi olacak kansız şerefsizler paramparça olsunlar inşallah. Cimere ilk şikayet mart 2023 te yapılmış o zamandan takibe alınmış. Çete tam 16 ay sonra çökertilmiş. 16 ayda 7 tane daha bebek ölmüş. Bu olay beni aşırı aşırı aşırı derecede üzüyor kahroluyorum. Ne sesimiz çıkıyor ne bir eylem ne bir yürüyüş ne bir baskı. Biz neden böyle bir millet olduk gerçekten kahroluyorum. İnsanımızın böyle aptallaşmasının baş faktörlerinden biri de beslenme şekli ekmek yiye yiye millet bu hale geldi. O kadar sinsice hazırlanmış bir planın kurbanlarıyız ki çürütüldük, bitirildik, ülkenin evlatlarını katlettiler ve dahası izlediler, ve dahası bir tane bile yüzü kızaran istifa eden yok. Allah hepsini kahretsin…