Doktorumuz üç saatte bir 40 ml ver demişti 60 ml yapıyodum kalanını döküyordum ölçülü olduğu için. Hepsini içmek istiyordu doktora sordum 50 yapabilirsin dedi bende içmişken hepsini içiriyorum bi kaç gündür iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim eşim gaz yapıyordur belki dedi bi kaç gündür gazı var