Kızlar merhaba ben kızımın 40 mevlidini yapamadım eşim yanımızda degıldı akrabalarımız başka memleketteydi dıye ama şu an öyle değil. Kızım martta 2 yasına girecek bende doğum günü yerıne mevlid yapmayı düşünüyorum. Bildiğiniz güvenilir güzel bir hesap var mı sımdıden bakmak istiyorum. Siz nereden yaptırdınız ?