Bebeğim 10 aylık. 4 ay önce sünnet oldu bitik olduğu için çok ağrısı vardı ve sadece emip sarılarak uyuyabiliyordu. Bir hafta böyle devam edince alıştı ve aylardır yatağına koyar koymaz ağlıyor. Maximum 2 saat uyuyup uyanıyor. Uykusuzluktan çok yorulmaya başladım. Uyku eğitimlerini araştırdım ama bebeğimi ağlatmak ve ya kendi kendine uyusun istemiyorum. Uykusunda ağlamaya başlıyor eşim ve ya ben kucağımıza alsak da sakinleşmiyor sadece emince sakinleşip bana sarılarak uyumak istiyor. Memem artık emzirmekten yara içinde acı çekiyorum gece gündüz fark etmeden 2 saate bir emiyor. Lütfen deneyimli anneler ne yapabilirim?