zeynep-do97 bende de var yıllardır egzama çok zor geçmesi. Dr şampuan verebilir ketoral ve ya solisyon falan veriyolar geçiyo bi süre sonra yine başlıyo. YouTube da bi video gördüm hergün suya az ingiliz karbonatı koyup içince geçiyomuş ben devam ettiremedim tadını sevmedim