ruvala Kızlar ilk defa test vereceğiz sabahtan gideceğiz ama bebeğim kakasını genelde akşamları yapıyor bezden versek olur mu kafam karıştı
lidokain ruvala başka durumlarda bezden kabul ediyorlar ama laktoz intoleransinda kabul etmediler kapta mutlaka dediler
esyaz Bizde daha yeni verdik, bezden kabul etmediler. Test kaplarını eve getirdim yapınca bir saat içinde getirin demişlerdi.
ruvala esyaz yaaa bizim şehir dışında gideceğimiz yer birde tek cumartesi günü müsaitiz çok sıkıntılı oldu şimdi🥹
kuzeyselin Bizde kaka testi verdik gecen ay mukuslu kakadan alerji şüphesi vardı bezinden aldılar canım ne zaman yapacağı belli olmaz bebeğin bazen 2 gün yapmıyordu bizimki
ezgigr ruvala evet ++ pozitif çıktı. Bugün başka bir doktora muayene olduk 2 pozitiften korkmamam gerektiğini 4.aydan sonra geçeceğini söyledi. 4 pozitif daha zormuş 😕
ruvala ezgigr biz 9 aylığız 6. Ayda yoğurttan sonra başladı peynirde aynı şekilde aşırı gaz yapıyor ama tek sorunumuz gaz döküntü vesayre olmadı sizde nasıl acaba
ezgigr ruvala biz daha 36 günlüğüz. 29.günlükken neredeyse 2 gün boyunca 2-3 saatte bir kaka yaptı ve mukusluydu. 1.ay kontrolüne gittiğimizde doktor gaita istedi bi bakılsın inek sütü alerjisi olabilir diye öyle çıktı