asya343 Miran1306 2 haftadan sonra başlıyor 🥺 bizim de 3.ayda kendi çıkarıyordu az çok 4.ayda tamamen bitti
yavrupandaannesi Bebeğim 12 günlükken başlamıştı gaz sancıları 4.ay bitiminde de bıçak gibi kesilmişti .