Merhaba hanımlar oğlumun genel kilosu iyi boyu da iyi ama neredeyse bı aydır gece beslenmek için uyanmiyor uyansa bile çok az mama içiyor .su son iki haftadır haftada 100 Gr almış kilo alımı geriledi.burnu tikaliydi ondan mi kaynaklaniyor.yoksa günlük mamayi az mı içiyor anlamadım.gubluk 600ml 700 ml en fazla mama içiyor. Her öğünde 120 zor iciiryorum normal midir .sizin bebekeriniz kaç ml içiyor