Arkadaşlar merhaba , 17 günlük bebeğim var. 6 gün küvezde kalmıştı şimdi evdeyiz çok şükür. Ama sürekli memede yaşıyor , yatağa koysam 2 dakika içinde uyanıyor. Ne yemek ne wc zorunlu ihtiyaç bile zor karşılıyorum. Beni sürekli emmek dışında mama takviyesi de yapıyorum ama maalesef uykusu çok az. 40 ı çıkınca değişir düzene girer mi ya ?