Hanımlar bebeğim 8,5 aylık doğduğundan beri yüz üstü durmayı hiç sevmiyor. Direk ağlıyor hala aynı yüz üstü koyuyorum direk dönüyor durmak istemiyor. İçime kurt düştü doktora götürdüm. 37+1 de doğmuştu gelişimi normal dedi. Yüz üstü durmayı sevmeyen bebekler geç emekler yürür bir sıkıntı yok dedi. Sizin başına böyle bir durum geldi mi. Ara ara yinede beş dk olsa yüz üstü koy dedi