-sevimlipolyanna- Hazır künefeye şerbeti dökünce hiç güzel olmuyor bi türlü ayarını tutturamadım nasıl yapmam gerekiyor
Morzambaklar -sevimlipolyanna- Ben her zaman şerbeti soğuk tutarım. Tatlıyı sıcak. İkisi de soğuk ya da sıcak miydi?
-sevimlipolyanna- alpsmother_ Morzambaklar tatlının ilk sıcaklığı çıktıktan sonra şerbet ılıkken döküyorum